Sunday, December 22, 2013

Like page saya La Bella Vita!

Assalamualaikum semua!


aku just nak bagitau,aku dah bukak page bisnes bernama La Bella Vita...jemput la singgah dan like dan meriahkan page saya yang baru 5 jam~~hahahahaha!
aku baru bukak page ni baru 5 jam yang lalu..sekarang jam menunjukkan pukul 4.20 pagi..hahahaha!
aku dah ngantuk sebenarnye,tapi sebab semangat nak promot tu tak hilang2,aku promot gak ni..



Apa itu La Bella Vita?
La Bella Vita berasal daripada bahasa Itali yang bermaksud The Beautiful Life atau Kehidupan Yang Indah..



Motif bukak page La Bella Vita?
Page La Bella Vita ni aku buat untuk iklankan macam-macam barang yang akan aku jual.."The Beautiful Life",so aku jual barang2,tak kira barang perhiasan ke,pakaian ke,barangan rumah ke barangan kecantikan ke,asalkan barang2 aku jual tu membuatkan korang menjalani kehidupan yang indah...haaa~~~gittuwww~~


Banyaknya barang!Ko ada kedai sendiri ke?
Hahahaha!ni ramai tanya.. "ko post macam2,banyak gila modal ko berniaga"...sebenarnye,aku ni hanya dropshippers..aku nak explain panjang lebar pulak..kita ke collumn seterusnya..




Apa itu 'Dropshippers'
Dropshippers ni macam orang tengah..aku terus bagi contoh bagi korang paham..ada tokey ni nak jual tudung..contohnya tudung ala2 Fareeda la..dia jual rm15..tapi aku sebagai dropshippers,aku akan letakkan iklan dan promot kat semua page facebook,twitter blog or whatsoever..aku promot tudung tu tapi dengan harga rm20..bila ada orang order,orang tu bank in kat aku rm20...rm15 plak aku bank in kat tokey,and tokey lah yang uruskan packaging and pos laju semua..untung aku dapat la rm5..upah aku tolong promot2..
tu satu tudung..kalau tudung yang aku promot tu ada 10 jenis,dan setiap 10 jenis kononnya 10 orang dari seluruh Malaysia or luar negara nak beli..katakanlah,5 jenis tudung rm5,lagi 5 lagi jenis tudung untung rm10..
so...

10 orang x 5 jenis tudung x rm5 untung = rm250
10 orang x 5 jenis tudung x rm10 untung  = rm500

kalau dalam masa 2 minggu dapat jual banyak ni,so baru dua minggu je aku dapat rm750...tapi ni aku bagi contoh kalau ramai orang beli..kalau sikit orang beli,sikit la untung..kunci kejayaan dia,kena rajin promot dan promot!kadang2 kita update,orang pulak terlepas pandang..macam tu lah citenye..tapi nak senang keje,pastikan korang ada pembankan guna internet ni..senang bank in bank out pakai internet je..tak payah susah2 pergi bank..hehehehe..

Kalau saya nak join jadi Dropshippers boleh?
Boleh aje,tapi nak join tu tak boleh..sebab saya pon jadi dropshippers cari2 kat google je...kena pandai2 cari..hehehe...kalau yang pandai,cari yang tak payah bayar ape2...tapi pastikan jugak,company tu betul2 wujud dan tak menipu..okey??


Apa2 pun,kalau korang nak beli apa2,insyallah dalam masa terdekat ni,aku penuhkan wall page aku tu dengan macam2 produk2...kalau korang berminat nak beli apa2,contact aku kat bawah ni :

SMS/CALL : 0195636017 - Dayana
FACEBOOK : Dayana Redzuan
EMEL: dayanabesey@gmail.com



^_^

No comments:

Post a Comment