Saturday, December 21, 2013

KAMI ADA MISI!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!

Haipp!!!sekarang ni aku tengah semangat ni!!!
sebab apa??sebab kami ada misi!!kami 3 orang ada misi!
hahahaha!macam Codename : Kids Next Door plak
huhuhu...meh aku tuliskan pasal "THE MISSION".....


NAMA MISI : 
MISI CANTIK~~

MISINYA : 
JADI CANTIK SEBELUM GRADUASI...NAK KURUS,NAK GEMUK,NAK PUTIH,NAK SAWO MATANG,NAK PAKAI BRACES OR WHATEVER..BUAT LA APA KORANG NAK BUAT ASALKAN JADI CANTIK~~

DUE DATE : 
SEBELUM GRADUASI~~

BENEFIT FROM THE MISSION :
KEYAKINAN DIRI BEYBEHH~~~

ok...itulah misi kami...kami yang memang semangat dan memang nak buat betul2 ni ada 3 orang..yang lain tak kompom lagi..hahahaha!tapi lagi 2 orang ahLi tu aku rahsiakan..tapi aku akan tulis apa misi aku kena buat untuk cantik..

Aku a.k.a Dayana Redzuan 

Misi : 
Kuruskan badan,licinkan dan putihkan kulit,elokkan gigi..

Cara melaksanakan misi : 

1.Kurus
-makan ubat/supplement kuruskan badan
-senaman
-banyakkan minum air
-diet dengan cara kurangkan makan..hehehhe~sebab aku kaki makan...

2.Licinkan dan putihkan kulit
-Licinkan kulit guna sabun betik--> "completed!"..sabun betik memang buatkan kulit aku licin,tapi tak memutihkan pon...  -_-
-SAPU satu set Collagen(memang nama produk dia Collagen je)...
-MAKAN AuraWhite/K-Colly Sweet 17...

3.Gigi
-pakai braces..itu je..senang..hahahaha!
-taring jangan cabut..itu yang cantik tu..kekekeke..just susun gigi bagi teratur...

ok...itu je la untuk aku..hahhaa!but,kenapa tetibe aku semangat ni??

senang cakap camni lah..dua orang kawan aku tu dah ada suka kat someone/crush...lelaki itulah yang menyebabkan mereka bersemangat nak cantik,selain nak tingkatkan keyakinan diri...hehehe...
aku plak,aku tak ada suka sapa2 lagi,and laki pon tak ada yang suka aku..so aku dalam otak, "untuk apa aku cantik,bukannya ada orang tengok pon"...then again,semangat kawan2 aku ni,membuatkan aku pon nak cantik...
insyallah kalau misi ni berjaya,kalau betul aku jadi cantik,aku takkan terima laki2 yang pernah nampak aku masa aku tak cantik..ye lah,nampak sangat..time tak cantik,sorang pon tak pandang..time cantik tetibe plak nak kan..cewahhh berangan tinggi aku ni..kekekeke...

kami nak cantik bukan nak jadi perhatian para lelaki,tapi nak tarik perhatian the only guy we love..tapi dalam kes aku,sebab aku tak ada suka sapa2 and sapa2 tak suka aku,aku punya motif nak cantik,nak tingkatkan keyakinan diri..yeahh beybehh!!!

before graduation!!!pastikan berjaya!insyallah amin!

^_^




No comments:

Post a Comment