Sunday, December 22, 2013

Murah! Murah! Collagen Plus Vit E! Mari order kat saya sekarang!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Ha~~ingat tak misi aku nak jadi cantik...aku pon nak korang semua cantik tau..
so aku ada jual produk yang memang tengah HOT DAN MENCANAK-CANAK MELETOPS!
meh aku nak cerita..aku tak pakai lagi,tapi kawan aku dah pakai..infact,my best friend..so memang jumpa depan2 betul2 dengan mata kepala sendiri...dia makin putih..bila salam tangan cium pipi,pipi dia rasa gebu je,lembut kot!
aku tak copy paste testimoni orang lain,tak kira kat mana aku promot,aku tetap guna muka kawan aku ni sebab memang aku yakin kebekersanannya!
korang tak nak kulit macam dia ke?meh sini aku tulis~~



COLLAGEN PLUS VIT E




 Korang nak kulit cerah,putih gebu licin macam kawan saya ni? 

dulu kulit dia gelap dan kusam..then dia pakai Collagen Plus Vitamin E,kulit dia putih cerah gebus mulus..saya berani jual sebab kawan saya sendiri telah buktikan keberkesanannya!  ^_^

gambar ni bukan kamera 360,bukan edit..ini bukan cobaan tapi betul2!!!

kalau tempat lain,ada yang jual RM45 untuk satu set,saya hanya jual RM35 INCLUDING POSTAGE..cepat cepat dapatkan sekarang!  

SATU SET = SABUN MUKA+KRIM SIANG+KRIM MALAM

panduan dan cara pemakaian akan saya berikan kepada pelanggan yang ingin membeli~~   ^_^

berminat?

SMS 0195636017 - Dayana

CEPAT DAPATKAN SEKARANG!

^_^

No comments:

Post a Comment