Thursday, October 24, 2013

Gamer=kehidupan tak terurus

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
ok..aku baru je buat post pasal  "My weird way of everyday life"...ahaha!
still tak boleh tido lagi..sedih hidup..penangan burger Zingers la ni!sian perut aku..hahahaha!


true that!

ape2 pon siapa di sini adalah gamer??put your hands up!
kebanyakan yang kaki internet ni mesti gamer..memang tak boleh berganjak dari depan komputer..
aku pon gamer gak..cewahh kau!bajet!
tapi kesian tengok expectation lelaki2 di internet yang menyangka gamer2 girl adalah hot2 seperti gambar2 dibawah..WARNING!ada gambar seksi(kartun)..









Tapi aku tau kalau gamer2 lelaki sejati,yang memang akan berfikir seperti seorang lelaki,akan tau Gamer bukan macam tu..hahaha!ye la aku tau aku ni tak seHOT macam gamer2 girl lain,tapi expectation diorang gamer girl main game pakai seksi2 ni,mengarut betul...ni mesti pengaruh karakter game seksi banyak sangat ni..


selama ni baca post2 kat 9GAG pasal gamer,aku tak pernah sedar bende tu terkena diri sendiri..aku sedar bila ada post 9GAG kat bawah ni...
then,adik aku kebetulan tegur.."Yana cuba pergi mandi dah bau busuk cam kambing.."..abang aku tegur pulak(masa tu tengah main CS) "Yana ni jantan ke perempuan??"
mak aku pulak "Yana ni tak mandi2 ke?ni asyik terperap dalam bilik..cuba pergi mandi,wangi2,cantik2.."
ohhh goddd sampai mak aku tegur...  -_-
bahahahahaha!lepastu bila pikir balik,waktu free,cuti sem lah selalunya,aku memang asyik mengadap komputer/laptop 80% of the time everyday...hahahaha!


and yes aku akui,aku mengaku,walaupun terpaksa menanggung risiko direject lelaki sekalian alam,aku kalau dah mengadap game,aku kadang2 sampai 3 hari tak mandi...oh god..there you go..my deepest and darkest and nastiest confession...  :'(
tapi kalau waktu semester belajar,aku adalah orang terbersih dan terwangi dalam kelas...no,aku serius!hahaahha!   :p



makan tido pon tak menentu..aku punya cycle camni...malam tido dalam 3-4 pagi...dah Subuh,tido balik..then bangun balik dalam pukul 1-2 petang..then terus makan petang..sambung main game(90% main CS),sampai ke tengah malam baru makan..then tak boleh tido sebab perut penuh..tido balik pukul 3-4 pagi or more..then it goes round and round..sebab tu mandi pon terabur..hahaha!


Rampage game
kalau ada yang baca akan cakap, "eleh mengaku gamer,padahal nak perhatian je.."
boooo!hello,aku kenal game dari kecik ok..aku ingat lagi first time aku main game adalah Super Mario Bros...kalau mak aku tak ada kat rumah,ayah aku bawak aku gi pejabat..waktu tu belum tadika lagi..time tu la main macam2 game kat komputer pejabat..yang aku ingat Super Mario,Aladdin,Rampage,Donkey Kong....ohhh the memories..

then aku stop sekejap..then start balik ketagih main game bila ayah aku belikan banyak CD game..tak silap aku ada 10..aku pon tak pasti kenapa ayah aku beli banyak game time tu..baru dapat gaji kot...hahaha!
then,game aku install yang pertama adalah The Sims...aku ni pon memori tak elok gak..yang aku ingat aku ketagih main The Sims..sampai la sekarang aku main game..bawah ni pulak antara list game yang aku rasa memang best!!..game Nancy Drew aku kasi link sebab semua series dia aku main..hehehe..mana tau korang nak try..anyway,kalau korang tak suka game yang kena guna otak,baik jangan main..buat pening je..hahaha!



Siri yang ni,adalah paling seram SHIT!hantu Jepun kot...

1.Nancy Drew series
2.GTA Vice City sampai GTA IV
3.Bully
4.Need For Speed
5.Midnight Club
6.The Simpsons Hit and Run
7.The Testament of Sherlock Holmes(susah jugak sebenarnye)
8.The Sims 1 sampai 3 ( +all expension packs)
9.Left 4 Dead (when you hear the witch crying,you know you dead..hahaha!)
10.Counter Strike



aku nak tulis game aku pernah main macam Silent Hill,Resident Evil,Bioschock..tapi aku tak suka game2 hantu..aku ni da la penakut..aku benci game yang menakutkan aku sampai tak boleh tidur..walaupun Bioshock tu bukan hantu,tapi dia punya situasi tu menakutkan,dengan Little Sisters mata bercahaya tu..tapi game Nancy Drew aku tak takut pulak?Sebab aku da tau disebalik hantu2 tu adalah manusia punya kerja.. and,Bioshock Infinite je aku tengok kurang menakutkan..hahaha!tapi2,aku suka Bioshock Infinite punye storyline...plot twist dia,memang unexpected...memang MINDF**K DAN MINDBLOWN!!!I LIKEEE!!



tapi yang aku tak kan jemu,ialah Counter Strike..hahaha!dari dulu sampai sekarang tak jemu2..tempat favourite aku,yang hostage aku sangat suka cs_havana..yang bom aku suka de_aztec...tak suka de_dust macam orang2 lain..and tempat yang tak perlu beli senjata,aku suka fy_pool_day.. senjata yang wajib aku guna,ada 3..AWP Magnum Sniper,AK-47,M4A1 Maverick..tapi kalau asyik kalah dan kurang duit,senjata murah yang best ialah FAMAS dan MP5 Navy...yeah,aku noob,aku kalau main online mesti mati..wakakkaka!so aku suka lagi main dengan BOT dalam Expert mode(berlagak letteww padahal main online noob)....


ok,sekian saja untuk post ini..
sape ade cadangan game2 lain yang patut aku main??
tapi,DON'T YOU DARE BAGI GAME HANTU! I HATE THAT!
hahahahaha!
:p











No comments:

Post a Comment